Mnohí milujú niečo tak veľmi, že urobia čokoľvek pre to, aby si to mohli dopriať. Ak je niekto IT technik a pozná rozdiel medzi kvalitou a obyčajnou napodobeninou, asi si nekúpi mobilný telefón za sto eur. Iní však majú blízko k tomu, aby vynaložili čo najväčšie úsilie na seba prezentáciu. Takéto dve skupiny sa už tradične stretávajú na pôde obchodných centier, kde si chcú zadovážiť najnovší model od firmy Apple. Podobne to je aj teraz, s príchodom Iphónu 11.
Máte na to?
Aspoň polovica z kupujúcich nie, no aj tak sa rozhodne investovať peniaze do techniky, ktorá sa nevie zaručiť ani na dva roky. Samozrejme, že kvalita by tu mala byť väčšia, no skrytým chybám sa nevyhne nikto, sme predsa len ľudia. S takouto kúpou si treba aj premyslieť, čo všetko v sebe obnáša. Nie len možné poruchy, ale aj zákaznícky servis, na ktorý sa sťažuje z roka na rok stále viac užívateľov po celom svete. Navyše nezabudnite na doplnky, v podobe slúchadiel alebo nabíjačky.
Peniaze nie sú všetko
To dokazuje fakt, že aj zarytí fanúšikovia Jobsa prechádzajú na Android. Samozrejme, že to naznačuje, že Apple robí niečo zle. Veľa odporcov to vidí v tom, že neúmerne predražuje svoje produkty, oproti iným značkám, ktoré majú lepšie parametre, ale aj výkonnosť. Navyše cena je sporná, pretože už nejde o výkon a kvalitu služieb, ale za známku, ktorá vraví o vašej solventnosti.
Kritici v tom nemajú jasno
Aspoň to si myslia horkokrvní zástancovia. Aj napriek racionálnym dôvodom, sila a meno peňazí na nich stále robí väčší dojem ako životnosť a výkon. Preto sa nejeden odvážlivec nájde mimo skupiny, ak vyjadrí svoju nevôľu a sympatie k iným značkám, napríklad Samsungu. Argumenty, ktoré padajú na hlavu sú zväčša tie isté, a to, že si ho nemôže väčšina populácie dovoliť, tak nech sa o to ani nepokúša, či nevyjadruje svoje námietky. Tak či tak ide o hlúpe posolstvo, ktorým určujeme, ako spoločnosť, smer ďalším generáciám.